نحوه استفاده از اتصالات در سازه های دکوراتیو

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تمایل روز افزون مردم به زندگی مدرن شهرنشینی روشهای نوینی برای ایجاد تغییرات  در چیدمان و دکوراسیون منازل و محیطهای اداری و تجاری توسط طراحان دکوراسیون ارائه میگردد.

یکی از این روشها استفاده از سیم بکسل در ساخت انواع سازه های دکوراتیو است.

سیم بکسلهای استیل به دلیل مقاوت بالایی که در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند و همچنین به دلیل ظاهر زیبای خود متداولترین سیم بکسلهایی هستند که در صنایع دکوراسیون مورد استفاده قرار میگیرند.

نرده  و پرده کابلی یا سیم بکسلی یکی از متداولترین سازه هایی هستند که به کمک سیم بکسل استیل جهت زیباسازی فضا در دکوراسیون های مدرن مورد توجه طراحان قرار میگیرند.

نرده سیم بکسلی به دلیل وجود سیم‌های محافظ که در یک یا هر دو طرف نرده ها مورد استفاده قرار میگیرد،  توانایی لازم برای جذب نیروی وارده از ضربه را دارد و کمترین آسیب را به افراد می رساند و از طرف دیگر پرده های سیم بکسلی که اغلب برای جدا سازی فضا در دکوراسیون استفاده میشود، با ظاهر مدرن و جذاب به ایجاد تصویری متفاوت در دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان کمک می کند.

قیمت نرده و پرده سیم بکسلی با توجه به استحکام و ایمنی ای که دارند بسیار اقتصادی است که همین امر استفاده از آن را در هر مکانی به یک گزینه مناسب تبدیل کرده است.

مهم ترین و اصلی ترین قطعات در ساخت نرده ها و پرده های سیم بکسلی اتصالات ویژه ایست که سیم بکسل ها را روی چهارچوب سازه به صورت ثابت نگه می دارد.  اتصالات سیم بکسل تنوع زیادی دارند و برای هر نوع پایه بسته به شکل و متریال آن اتصال مخصوصی طراحی شده است. جنس این اتصالات  از آهن یا استیل 304 ضد زنگ است که به صورت عمده یا تکی در بازرگانی سیم بکسل آنلاین با قیمت مناسب ارائه میشود.

کیفیت اتصالات سیم بکسل هایی که در ساخت سازه های دکوری کابلی به کار میروند باید به اندازه ای باشد که تحمل فشار و ضربه بیرونی بر پایه ها و گارد های سازه را داشته باشد و به مرور زمان از جای خود جدا نشود.

یکی از مهمترین دغدغه مجریان این سازه های دکوری استفاده از اتصالات مناسب جهت سازه های دکوریشان میباشد به همین منظور گروه بازرگانی سیم بکسل آنلاین مجموعه ای تصویری از نحوه اتصال انواع مختلفی از این اتصالات را جهت تسریع در انتخاب مناسبترین گزینه برای شما عزیزان ارائه میکند.

 

نحوه اتصال ترمینال
نحوه اتصال سوکت چنگالی
نحوه اتصال مهار کش - گوشواره - قلاب دینام و بست سیم بکسل