نحوه تشخیص سیم بکسل آلمانی گوستاوولف از نمونه چینی

ساده ترین راه تشخیص سیم بکسل آلمانی از سیم بکسل چینی این است که سیم بکسل های  آلمانی گوستاوولف عمدتاً دارای مارک لاین سبز رنگ بوده و مانند سیم بکسلهای چینی دارای گریس زیاد نیست.

مدتی است که خریداران سیم بکسل آسانسوری از اصطلاحاتی به نام طلایی و یا سیم بکسل نواردار استفاده میکنند که این خود نشان دهنده چینی بودن این نوع سیم هاست. زیرا سیم بکسل آلمانی اصل دارای نوار (نواری که داخل مغز سیم بکسل است و روی آن پرینت گوستاوولف یا made in Germany هک شده است) و یا گریس طلایی نمی باشد.

البته اینکه سیم بکسلی دارای مارک لاین سبز باشد حتماً دال بر آلمانی بودن آن نیست! چرا که به تازگی سیم بکسل هایی وارد بازار شده اند که دارای مارک لاین سبز بوده ولی ساخت کشور چین هستند.

بنابراین بهترین راه برای تشخیص آلمانی بودن سیم بکسل، خرید از بازرگانی های معتبر و همچنین گرفتن مشاوره از افراد کارشناس و در خواست سرتیفیکیت معتبر از فروشنده می باشد، گرچه حتی ارائه سزتیفیکیت اورجینال هم دلیل بر اصالت کالا و آلمانی بودن آن نمی باشد!

زیرا برخی افراد سودجو سرتیفیکیت اورجینال مربوط به یک قرقره اصلی را به همراه قرقره یک سیم بکسل تقلبی به شما ارائه می دهند !

همانگونه که در تصاویر مشخص است با کمی دقت خواهید دید که سیم بکسل اصلی نبوده و فروشنده پلاک مربوط به یک قرقره سیم بکسل اصلی را به راحتی طراحی کرده وبا اتصال آن به یک قرقره سیم بکسل چینی و مطابقت دادن مشخصات پلاک جعلی با سرتیفیکیت اورجینال شمارا فریب داده و  یک قرقره سیم بکسل چینی به جای  آلمانی  به شما فروخته است.

در زیر عکس یک نمونه قرقره سیم بکسل اصلی آلمانی موجود در بازار را مشاهده میکنید، البته به خاطر داشته باشید که برخی همکاران سیم بکسل چینی را به دور قرقره اصلی پیچیده و به جای اصلی میفروشند.